جوز بویا یا همان بادام بویا، یکی از انواع خشکبار محبوب است که در مناطق مختلف جهان، از جمله ایران، کاشمر، خراسان و بخش‌هایی از آسیای مرکزی کشت می‌شود. این محصول از درخت جوزبویا بدست می‌آید و به صورت خام و یا خشک شده در بازارها به فروش می‌رسد. جوز بویا حاوی مواد مغذی مفیدی مانند پروتئین، چربی، کلسیم، آهن، فسفر و ویتامین‌های گروه B است. مصرف این محصول می‌تواند به بهبود سلامتی قلب، حافظه، پوست و مو کمک کند و از بروز بیماری‌های مربوط به عروق خونی و قند خون جلوگیری کند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت جوز بویا | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


جوز بویا یا همان بادام بویا، یکی از انواع خشکبار محبوب است که در مناطق مختلف جهان، از جمله ایران، کاشمر، خراسان و بخش‌هایی از آسیای مرکزی کشت می‌شود. این محصول از درخت جوزبویا بدست می‌آید و به صورت خام و یا خشک شده در بازارها به فروش می‌رسد.  جوز بویا حاوی مواد مغذی مفیدی مانند پروتئین، چربی، کلسیم، آهن، فسفر و ویتامین‌های گروه B است. مصرف این محصول می‌تواند به بهبود سلامتی قلب، حافظه، پوست و مو کمک کند و از بروز بیماری‌های مربوط به عروق خونی و قند خون جلوگیری کند.

قیمت جوز بویا | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



جوز بويا به صورت خام و يا خشك شده مي‌تواند به عنوان يكي از خشكبارهاي پرطرفدار در تهيه شيريني، كيك، خمير پيتزا، ماست و پنير سويا و ... به كار رود. همچنين، مي‌توان آن را به عنوان تنقلاتي سالم و خوشمزه در هنگام بين وعده‌هاي غذايي مصرف كرد.

قيمت جوز بويا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت جوز هندي ديجي كالا-قيمت جوز هندي كيلويي-قيمت پودر جوز هندي-قيمت جوز گل خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت جوز بويا را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت جوز بويا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت جوز بويا در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت جوز هندي ديجي كالا-قيمت جوز هندي كيلويي-قيمت پودر جوز هندي-قيمت جوز گل با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت جوز بويا را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت جوز بويا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت جوز بويا و قيمت جوز هندي ديجي كالا-قيمت جوز هندي كيلويي-قيمت پودر جوز هندي-قيمت جوز گل كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت جوز بويا | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فوايد
جوز بويا از نظر طبيعت طبق نظر حكماي طب سنتي گرم و خشك است و نيروي قابضه دارد و در عين حال داراي رطوبت نيز مي باشد و به همين جهت در طول نگهداري در انبار بايد مراقبت شود ،زيرا زود كرم ميزند.از نظر خواص و كاربرد آن در كشورهاي خاور دور در چين :از گرد مغز جوز بويا به عنوان گرم كننده است و قابض استفاده مي شود .ترشحات زياد را در بدن بند مي آورد و بخصوص در مورد كودكان و پيران بسيار موثر است براي معالجه قولنج شكم در اثر سرما نافع است در هندوچين معتقدند كه گرد مغز جوز بويا اگر با برنج جوشانيده وپخته و خورده شود براي رفع اسهال خوني تسكين دردهاي شكم و بي اشتهايي بسيار نافع است.ضمنا براي كم اشتهايي و سوهاضمه ناشي اطز ضعف و رفع ضعفهاي بعد از مالاريا بسيار مفيد مي دانند به شرطي كه به مقدار مجاز و محدود خورده شود ،زيرا اسراف در خوردن آن تحريك كنندهاست و اختلالات و مسموميت ايجاد مي كند .اگر از اسانس جوز بويا و بسباسه به شقيقه ماليده شود براي رفع سر درد خيلي مفيد است و اگر قطره اي از آن در چاي ريخته و خورده شود براي رفع سو هاضمه و بند آوردن قي نافع است .در شبه جزيره مالايا ،جوز بويا مخلوط با تونيكها براي معالجه بيماري هاي معده و تحريك اشتها آمده و ضمنا در استعمال خارجش براي معالجه جنون و تسكين دردهاي مختلف به كار ميبرند .روغن ثابت آن محرك ملايم است ،يكي از حكماي آن سرزمين معتقد است كه اگر يك جوز بوياي كامل خورده شود ،مسموميت و عوارضي از جمله سردرد ،سرگيجه ،خنده هاي احمقانه ،تجسم مناظر تخيلي ،تحريكات عصبي و به دنبال آن ضعف و بي حالي و ايجاد حالتي در انسان كه ميل مي كند گاز بگيرد و سرانجام چرت زدن و كاهش ديد چشم و فلج و در نهايت سقوط كامل و مرگ بروز مي كند.
در كتب طب سنتي ايراني جوز بويا را از نظر طبيعت گرم و خشك مي دانند و از نظر خواص معتقدند كه فرح آور و سكر آور است ،بريا هضم غذا كمك مي كنند،مقوي معده و دهانه معده و مري و كبد و باه در مورد سرد مزاجان است.براي يرقان و خوشبويي دهان و عرق ،ادرار،تحليل گاز،نفخ ،رفع قي،آشفتگي حال ،رطوبت معده،رفع اسهال سرد و مرطوب و همچنين براي استسقا عمومي بدن و سخت ادرار كردن مفيد است اگر جوز بريان كرده ان خورده شود اسهال بند مي آيد .ضماد آن براي سردرد سرد و فلج ولقوه و سستي اعضا وورمهاي سرد كبد نافع است.اگر ضماد آن با افسنطين و عسل تهيه شود براي رفع خونمردگي و كوفتگي اعضا مفيد است و مصرف قطره آن با روغنهاي مناسب براي تسكين دردهاي گوش و رفع كري نافع است و ماليدن ان به چشم براي تقويت ديد چشم و رفع جرب پلك نافع است.براي گرم مزاجان مضر است و سردرد مي آورد در اين مورد بايد با گشنيز خورده شود و مضر كبد و ريه است ،آن را بايد با بنفشه و عسل خورد.
مقدار خوراك آن از ۴-۰/۵ گرم است و در موارد خاص تا ۱۰ گرم نيز تجويز مي كنند، ولي اسراف در مصرف آن ايجاد عوارض ،ناراحتي ،مسموميت ،تشنج ،بد اخلاقي و كارهاي احمقانه مي نمايد و در تمام موارد فوق مصرف اسانس آن قوي تر است.از آن به عنوان ادويه ي معطركننده استفاده مي كنند.درسال هاي اخيردانه هاي جوزبويا رابه علت داشتن خاصيت خلسه آوربه مصرف مي رسانند.روغن دانه هاي اين گياه دارويي را به نام كره ي جوزبويا دربعضي پمادهابه كارمي برند.
قيمت جوز بويا | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت جوز هندي ديجي كالا-قيمت جوز هندي كيلويي-قيمت پودر جوز هندي-قيمت جوز گل مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 265 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587606

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .